søndag den 30. september 2012

Colorless


Hey pips! 
Igen er der gået lang tid.. tiden flyver afsted når man har meget at se til! Lige nu vil jeg gerne tilfører flere farver til min så kaldte grå og kedelige hverdag.. den står ikke på andet end lektier, lektier og lidt flere lektier.! Det er i den grad gået op for mig, hvor hårdt 2.g kan være, med alle de afleveringer.. Udover det, så var jeg til Lukas Graham koncert i går med to dejlige piger! I sidste fredags kom jeg hjem fra studietur til Barcelona med min søde klasse... og på torsdag går turen til London med min kusine - vi skal på besøg ved vores kusine derover og ellers bare nyde lidt af Londons luksus! :-) 
Håber jeres hverdage er lidt mere spicy end mine, dog nyder jeg mine weekender og rejser fortiden - Lev mens du kan! ;-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar