søndag den 2. september 2012

Yellow


Hej søde mennekser :)

Weekenden er jo endnu engang gået så hurtig! Jeg var til Vejle By Night i fredags og i går tog jeg et smut til Århus med min søde veninde Anne. Vi var til FashionFlea, som er et årligt event for folk, som gerne vil sælge ud af deres aflagte tøj! Derefter stod den på en smule shopping. Jeg fik mig bl.a. denne fine gule halskæde, som jeg har kigget på længe, den er fra H&M og koster sølle 80 kr. men den er nu ret så fin! 

Om mindre end 2 uger stikker jeg af mod syden med min klasse på studietur! Barcelona here I come! og ugen efter har jeg planer om at besøge min kusine i London! Lækker måned forude! 

Med en masse arbejde, lektier, aftaler osv.. så bliver det fremover ikke til så mange indlæg om ugen, men jeg vil gøre mit bedste! :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar